tisdag 16 november 2010

Ny layout!

Nu har min blogg fått en ny layouten tack vara min snälla O. Det är därför bloggen har varit stängd i några dagar. Jag trodde han skulle bli klar på ett kick, så att knappt någon skulle märka det, men jag borde förstått att det skulle ta ett tag. Jag är nämligen gift med världens noggrannast man! Hur som helst, nu är den öppen och allt är som vanligt igen, bara lite snyggare!

Jag återkommer i morgon med recept på god mat som jag lagat under tiden som bloggen legat nere. Nu ska jag titta på Dox och sen ska jag sova. Vi ses!

7 kommentarer:

Nettan sa...

Snygg layout :)

Erika - Bakglädje sa...

Vad fint du fått på bloggen! Duktig man du har! Jag borde försöka piffa till min också, men det får nog bli senare... det är alltid så mycket att göra. :-)

Josefine sa...

Ja det blev ju jättefint! Headern är vädigt tjusig! Jag ska göra nåt åt min tråkblogg nu. Fixa nåt fräsigt jag med.

charlotta sa...

ser mycket tjusigt ut!

Helena mitt i smeten sa...

Tack för era fina ord!

Helena sa...

Jättefin layout på bloggen! Jag gillar kastrullerna i headern! :-)

Hanna - Bakfnatt sa...

Så snyggt! Bloggen är verkligen inbjudande och fin =)