torsdag 8 september 2011

Jag gör en lista

Jag gillar listor så nu kopierar jag en från "Försök inte se så snygg ut" som i sin tur hittade listan här.

Nämn något som gjorde dig glad i går: Förmodligen något jag åt. Ja middagen som jag gjorde på kycklingklubbor och vitt vin. God mat blir man lycklig av!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Knäppte på min dator på jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan: Tittade på Aktuellt
Det sista du sa högt: Nej, känner faktiskt inte för det
Det senaste någon sa till dig: Vill du ha? (om en godispåse. kan inte fatta att jag sa nej! mycket ovanligt)
Vad har du druckit idag: Vatten och kaffe
Vad var det senaste du åt: några egenodlade björnbär. lyxigt
Vad var det senaste du köpte: min lunch igår, tror jag
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: svårt att säga för det är så mörkt ute. troligtvis mulet
Godaste glassmaken: lakrits
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Drömmer du mardrömmar: mycket sällan, tack och lov
Trivs du med ditt jobb: ja, men ska snart byta
Favoritklädsel: jeans. på sommaren klänning och sandaler
Favoritlåt just nu: Perth av Bon Iver. Tröttnar visst aldrig på den låten
Vad ser du om du tittar till höger: En tavla Ola köpte för ett tag sedan
Vad gör dig glad just nu: att jag snart ska börja på mitt nya jobb
Vad ska du göra härnäst: leta rätt på något gott i kylen
Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: hungrig
Favoritgodis: saltlakrits
Kläder just nu: Svart top med vit linne under. jeans
Höstplaner: börja nytt jobb. börja träna på gym igen
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: nej, men jag sjunger mycket :)
Morgon- eller nattmänniska: definitivt nattmänniska
Vad är viktigast för dig: mina barn, men det är ju självklart. att bli tagen på allvar är viktigt för mig
Är du kittlig: ja
Snarkar du: tror det. tur att jag slipper lyssna på det själv!
Stjärntecken: oxe
Äckligaste insekten: löss
Längtar du mest efter just nu: att resa. storstad eller till en solig strand spelar ingen roll

Inga kommentarer: