tisdag 25 oktober 2011

Jag skrattar så jag gråter

Jag har hittat en sjukt rolig blogg. Misstänker att är den är mycket välkänd, med tanke på antalet kommentarer under varje inlägg. Kanske är jag den sista att upptäcka den här bloggen, men om det är någon som undgått denna skatt, måste jag ju se till att denna någon hittar dit.

Jag har faktiskt skrattat mig tårögd, här på kvällskvisten. Här finns mycket att gå igenom, jag har än så länge bara hunnit läsa en bråkdel av alla inlägg. Innehållet består av otroligt roliga analyser över helt galna skivomslag. Gå in och läs Katastrofala skivomslag! Eva Dahlgrens omslag från 1978 till exempel, har fått en helt klockren beskrivning. Under den kryptiska rubriken växtperuker hittar man också några härliga omslag att beskåda. Ja, jag vet vad jag ska ägna mig åt det närmsta kvällarna i varje fall!

1 kommentar:

Lisa sa...

Tack för påminnelsen! Hörde om den där bloggen på p3 här om veckan och tänkte att jag skulle kolla upp den så snart jag kom hem, vilket jag naturligt vis glömde. Men nu så, låter sjukt kul!