tisdag 1 februari 2011

Soffläge

Jag är sjuk. Jag ligger just nu i soffan och hostar och tycker synd om mig själv. Jag fördriver tiden med datorn i knät och en massa dålig tv. Jag har hittat ett och annat recept som jag ska prova när jag blir frisk igen (alltid en fördel med att surfa ostörd i flera timmar). Just nu känns matlagning som en enorm påfrestning men jag lyckades laga till lite äggröra till lunch och jag hittade en låda med brownies i frysen som jag nallade ur. Det kanske inte är så synd om mig själv ändå...

3 kommentarer:

Erika - Bakglädje sa...

Krya på dig! Vilken tur att det fanns lite gott i frysen, det behöver man när man är sjuk.

Cupcakesfluffan sa...

krya på dig, inte kul att vara sjuk, många verkar vara det nu, men tur att det fanns lite gott i frysen :-)

Remsan sa...

Fy, hoppas du kryar på dig snart. Hade jag varit som dig hade jag nallat hela lådan. För visst behöver man extra energi när man är sjuk ;-)